La ora de dirigentie, despre Egiptul Antic

Da ce vina am eu, doamna diriginta, ca doamna de istorie mi-a pus numai intrebari grele? Eu i-am spus ca vechii egipteni au descoperit machiajul, dar ca erau foarte inapoiati... Auzi, nu stiau decat de ruj, pudra si facutul sprancenelor. Pai, n-ati vazut in ce hal arata regina aia a lor, Nefertiti ? Si ce palarie oribila avea! De fapt ceva asemanator are si doamna de istorie, care se imbraca azi de parca ar fi pe vremea lor.
Intr-adevar, aveau niste bijuterii super! Am auzit ca erau toate numai din aur si cu pietre pretioase! Dar tot se ajunge la vorba mea: ca erau inapoiati. Adica: ALOOO! Acum la moda sunt cristalele Svarovsky, care se gasesc si la bijuterii si la haine. N-ati vazut si la Antena 1, frigiderul ala cu televizor si cristale Svarovsky, licitat la Palatul Parlamentului?
Dar, in fine: sa trecem la ale noastre. Eu i-am spus doamnei de istorie ca mai bine ma intreba de rochii, de costume de baie si pantofi cu toc, ca doar sunt cea mai sic fata din scoala. Dar ce? A auzit dumneaei de Mihai Albu sau de marca Gucci? Sigur ca nu! E ea asa la moda ca mine? Dar mi-a raspuns ca nu pot sa vin la scoala imbracata asa. Pai eu, care am castigat concursul de miss, sa nu port ceva care sa ma avantajeze, sa mi se vada silueta?
Si profa de istorie s-a suparat si a inceput sa tipe ca nu i-am raspuns la lectie si ca-mi da 4.
Si ce vina am eu ca doamna e batrana si nu se pricepe la moda si la machiaj, ca mine? Eu puteam chiar sa-i spun ca am invatat ca egiptenii purtau sandale, ca la ei, acolo, e foarte cald si deoarece n-au vazut zapada niciodata, n-aveau cum sa inventeze cizmele cu toc sau caciula de vulpe polara! Doamna e ofticata ca nu e la moda ca mine si d-aia vrea sa-mi dea nota mica. Asta nu se poate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu