Sa radem....

- Alo, politia? Veniti ca tocmai s-a spanzurat soacra-mea.
- Si ati taiat franghia?
- Nu, ca inca mai misca!...


Reclama la o agentie de turism din Germania :
" VIZITATI ROMANIA - MASINA DVS. ESTE DEJA ACOLO ! "


Bula soldat trimite acasa un pachet in care se afla o grenada si o notita:
"Mama, daca tragi de cuiul asta, primesc invoire o saptamana! "...


Bula si taica-sau:
- Ce mai e nou pe la scoala, fiule?
- Nimic! Mi-au prelungit contractul pentru clasa a VI-a!


Doi tipi in parc arunca niste coji de paine la porumbei. Zice unul dintre
ei:
-Uite porumbeii astia, sunt ca politicienii ! Cat timp sunt jos iti
mananca din palma , dar cand ajung sus ......fac pe tine !


Nu beau, nu fumez, ma scol la 6 in fiecare zi, ma culc la 10, nu-mi insel
nevasta. Dar si cand o sa ies din puscarie.........


In fata unei usi:
- Deschide, iubito !
- Nu pot, sunt dezbracata.
- Nu-i nimic, sunt singur !
- Eu nu !


Printr-o fereastra deschisa, se aude un glas de barbat:
- In casa asta eu comand!!!
Apoi un glas de femeie:
- Ia iesi de sub pat si mai spune o data !!!...


Dupa o lunga si fierbinte noapte de sex nebun, el observa pe noptiera ei
poza unui alt barbat. Incepe sa isi faca griji ... "Este sotul tau ?"
intreaba el nervos .... "Nu, blegutule", ii raspunde ea, tachinandu-l usor.
"Atunci este iubitul tau ?" continua el putin mai relaxat. "Nu, da de unde
...." ii sopteste ea la ureche. "Este fratele sau tatal tau ?" intreaba el,
sperand sa primeasca un raspuns afirmativ. "Nu, nu, nu" raspunde ea.
"Pai atunci cine naiba e ?" intreaba el deja iritat. "Sunt eu, inainte de
operatie ..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu