Cu avionul de la Paris la New York

Avion transatlantic. Paris - New York.
- Aici va vorbeste capitanul.
Zburam la o altitudine de 10.000 metri, viteza de croaziera 800 km/ora, vant lateral stanga 5 noduri, fara
turbulente.
 Vom avea un zbor linistit, mai avem 4 ore pana la destinatia finala New York.
Temperatura la sol in New York este de 20 grade, cer senin, o atmosfera perfecta.
 Se vor servi bauturi si cafele, iar masa peste o jumatate de ora.
DOAMNE DUMNEZEULEEEEE…!!!!!!!!
Liniste deplina.
- Aici va vorbeste capitanul. Imi cer scuze daca v-am speriat mai
devreme, dar stewardesa tocmai mi-a servit o cafea fierbinte pe care am scapat-o in poala.
 Numai sa vedeti in ce hal mi s-au murdarit pantalonii.
Un pasager disperat sparge tacerea:
- Daca-i pe asa, ia sa vezi cum arata pantalonii nostri!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu